Uusi viesti, monikulttuurisuuskriittinen blogi


Poliittisten päättäjien keskuudessa vallitsee nykyisin fanaattinen monikulttuurisuusideologia, joka pyrkii tukahduttamaan kaiken demokraattisen kansalaiskeskustelun maahanmuuttopolitiikasta. Tämä taistolaisuuden kaltainen uskonnollinen hurmoshenkisyys on vallalla myös sanomalehdistössä, joka ei julkaise mitään multikulti-ideologian vastaisia ikäviä tosiasioita. Yksityishenkilöiden ylläpitämät blogit ovat tällä hetkellä ainoa lähde, josta saa totuudenmukaista tietoa Suomessa ja muissa Euroopan maissa harjoitetun maahanmuuttopolitiikan seurauksista.

Toisin kuin Helsingin Sanomissa ja muussa propagandalehdistössä, täällä kerrotaan lukijoille vain tosiasioita. Kannatamme modernia länsimaista sivilisaatiota ja sen parhaita arvoja eli rationaalista ajattelua, tieteellistä tutkimusta, oikeusvaltiota, sananvapautta ja demokratiaa. Tästä syystä vastustamme monikulttuurisuutta, joka nykymenolla muuttaa Euroopan maat Afrikan tai Lähi-idän maiden kaltaisiksi parinkymmenen vuoden sisällä.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste RKP. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste RKP. Näytä kaikki tekstit

tiistaina, huhtikuuta 19, 2011

Mahdollisia hallitusratkaisuja




Pääministeri Jutta Urpilainen ja valtiovarainministeri Timo Soini?










Mahdollisia hallitusratkaisuja:

PS + SDP + Vas + KD = 102

PS + SDP + Vas + RKP = 106

PS + SDP + Vas + RKP + KD = 112

Tuossa on mahdollisia hallitusratkaisuja, joissa sekä Kokoomus että Keskusta (ja Vihreät) voidaan jättää oppositioon.

Kokoomus haluaa antaa Suomen veronmaksajien rahalla miljardikaupalla konkurssiin menneille valtioille, kuten Portugalille, Kreikalle ja Irlannille. Tämä on tärkein syy jättää Kokoomus oppositioon.

Vaikka Kokoomus nyt sattuu olemaan eduskunnan suurin puolue, se ei mitenkään automaattisesti oikeuta Kokoomusta olemaan hallituksessa. Katainen on nyt hallitustunnustelija, mutta Kataisen johtamat hallitusneuvottelut voivat kariutua. Tällöin olisi mahdollista, että uudeksi hallitustunnustelijaksi tulisi seuraavaksi suurimman puolueen puheenjohtaja Jutta Urpilainen. Hallitus pitää muodostaa siten, että sitä tukee eduskunnan enemmistö. Eduskunnan suurimman puolueen jättäminen hallituksen ulkopuolelle on täysin mahdollista, jos hallituspuolueilla on yhteensä enemmistö eduskunnassa.

Itse toivoisin, että myös RKP jätettäisiin oppositioon. Minua ärsyttää, että RKP on aina hallituksessa. RKP on muutenkin perverssi puolue, jonka tehtävänä on vain edustaa yhden etnisen ryhmän (5 % väestöstä) intressejä. RKP ei ole normaali poliittinen puolue, vaan etninen etujärjestö. Se, että Suomessa on erillinen ruotsinkielisten puolue, on melkein sama asia kuin jos Suomessa olisi joku venäläisten puolue tai somalien puolue.

(Ylläolevissa laskelmissa olen katsonut Ahvenanmaan edustajan osaksi RKP:n ryhmää. Tämäkin sopii siihen, että RKP on etninen puolue. Ahvenanmaalaiset kokevat olevansa ruotsalaisia ja ovat eduskunnassa automaattisesti RKP:n eduskuntaryhmän eli ruotsalaisen eduskuntaryhmän (Svenska riksdagsgruppen) jäseniä täysin riippumatta edustamastaan ahvenanmaalaisesta puolueesta.)

RKP:n puheenjohtaja Stefan Wallin käyttäytyi vaalien alla helvetin arrogantisti ja asetti Perussuomalaisille ehtoja hallitukseen pääsylle. Se, että 4 % kannatuksen omaava puolue asettaa ehtoja lähes 20 % kannatuksen omaavalle puolueelle, on jo röyhkeyden huippu, alkukielellä chutzpah (http://fi.wikipedia.org/wiki/Chutzpah). Tästä öykkärimäisestä, vittumaisesta asenteesta pitäisi rangaista jättämällä RKP kerrankin hallituksen ulkopuolelle.

Tällöin olisi myös mahdollista lakkauttaa pakkoruotsi, joka on muutenkin typerä muinaisjäänne.

Tästäkin syystä Kokoomuksenkin jättäminen oppositioon on tärkeää. Kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen kannattaa pakkoruotsia henkeen ja vereen, vaikka Kokoomuksen puoluekokouksen virallisen kannan mukaan Kokoomus puolueena vastustaa pakkoruotsia. Muilla kokoomuslaisilla ei ole munaa vastustaa Kataista, vaikka kannattamalla pakkoruotsia Katainen vittuilee puolueensa jäsenistölle.

Puolueen puheenjohtaja on puolueen työntekijä, joten puolueen virallista kantaa vastustava puolueen puheenjohtaja on työnantajilleen vittuileva työntekijä. Yleensä työnantajilleen vittuileva työntekijä saa kenkää. Kokoomuksessa kuitenkaan kenelläkään ei ole munaa vastustaa Kataista.


Kokoomuslaiset ovat luusereita ja perseennuolijoita. Kokoomuslaisilla ei ole omaa tahtoa, omaa järkeä, omia aivoja. Kokoomuslaiset ovat robotteja, jotka marssivat innokkaasti johtajansa tukena täysin riippumatta johtajan edustamasta linjasta. Führer befiehl, wir folgen dir. Tämä näkyy kokoomuslaisten suhtautumisesta pakkoruotsiin ja Portugalin, Irlannin ja Kreikan tukemiseen eli Suomen veronmaksajien rahojen kaatamisesta kankkulan kaivoon.

BTW, Stubb on Kokoomuksen seuraava puheenjohtaja.

Stubb on jo nyt siinä asemassa, että hän on katsonut voivansa antaa vaalilupauksia Kokoomuksen nimissä ja asettaa ehtoja hallitusyhteistyölle:

"Om Samlingspartiet, och jag, är med i nästa regering så lovar jag att svenskans ställning inte försvagas på något sätt. Det är mitt första vallöfte."
"Skulle jag vara med i ett parti som kringskär finlandssvenskarnas rättigheter? Aldrig, det vore att dra mattan undan min egen identitet."
(http://www.hbl.fi/text/inrikes/2010/9/16/d51926.php)

Stubbin tulo eduskuntaan yli 40 000 henkilökohtaisella äänellä osoittaa hänen asemansa vahvuuden Kokoomuksen sisällä.

Katainen on ollut Kokoomuksen puheenjohtajana jo seitsemän vuotta eli vuodesta 2004 asti. Kun Katainen eroaa, seuraava Kokoomuksen puheenjohtaja on Stubb.

Tämä varmistaa Kokoomuksen säilymisen eurostoliittofanaattisena puolueena, jossa ei ole mitään kansallismielisyyden tai maahanmuuttokriittisyyden häivääkään.

Kokoomuksen "maahanmuuttokriittiset" ehdokkaat, kuten Wille Rydman ja Henri Heikkinen, ovat pelkkiä pellejä, joilla ei ole yhtään mitään vaikutusvaltaa Kokoomuksessa. He ovat vain listantäytettä, joiden tarkoituksena on vain viedä äänet pois tyhmiltä. Wille Rydmanin tai Henri Heikkisen linja ei koskaan tule olemaan Kokoomuksen linja.

Kokoomuksen linja on Kataisen ja Stubbin edustama eurostoliittofanaattinen linja.


Kokoomuslaiset ovat maanpetoksellisia eurohihhuleita. Järkevät ihmiset ovat lähteneet Kokoomuksesta ajat sitten.





maanantaina, toukokuuta 31, 2010

Rautalankaa Stefan Wallinille ja Frank Johanssonille

MTV3:

Amnesty: Kerjääminen on laillista liiketoimintaa

28.05.2010 09:19

MTV3 - Inka Haukka - Minna Nyrhinen


Suomen Amnestyn toiminnanjohtaja Frank Johansson on pettynyt sisäministeri Anne Holmlundin (kok.) ja pääministeri Matti Vanhasen (kesk.) tapaan osallistua romanikerjäläisiä koskevaan keskusteluun.

- He puhuvat väljillä muotoiluilla ihmiskaupasta ja järjestäytyneestä rikollisuudesta. Tällainen retoriikka luo sellaista mielikuvaa, että tässä on jotain hämäräpuuhaa, Johansson toteaa.

Johansson korostaa, että Amnestyn selvitysten mukaan rikollisesta toiminnasta ei kuitenkaan ole romanikerjäläisten kohdalla selkeitä todisteita.

- Itse asiassa Suomessa olevat romanikerjäläiset ovat täällä täysin laillisesti, ja he tekevät täysin laillista liiketoimintaa. Jos heidän järjestäytymisensä on organisoitunutta, eli he suunnittelevat missä ja koska kukin kerjää, on kyseessä normaali liiketoimintamalli eikä siinä ole mitään laitonta, Johansson selventää.

Euroopan unionin perusoikeusvirasto on raportissaan todennut, että yksi suurimpia syitä liikkuvia romaneja koskevaan syrjintään ovat ne mielikuvat, mitä heistä luodaan. Johanssonin mukaan mielikuvien taustalta ei kuitenkaan löydy todellisuuspohjaa.

- Rikostutkinnoissa ei ole löydetty yhteyttä järjestäytyneeen rikollisuuden ja romanikerjäläisten välillä. Rikollisuusväitteiden takana ei ole mitään selkeää todistetta, joten kerjäläisten osallisuutta rikollisuuteen ovat vain "minusta tuntuu" -viittauksia.


Aiempi juttu:

Stefan Wallin haluaa lisää mustalaiskerjäläisiä Suomeen


Kommentti hommaforumilta:

Ei ole totta. Tässä on kyllä klassikkoainesta.

Eivätkö jumalauta nuo pässit tajua, että koko kerjäysoperaatio on se osa, jolla paikallisen väestön viha pidetään kurissa? Samalla kun muut putsaavat omakotitaloja ja varastelevat kaupoissa ja tungoksissa, istuvat muutamat surkean näköisenä kadunkulmassa. Silloin keskustelu pysyy kätevästi kurjissa kerjäläisissä, vaikka molemmat ovat aivan varmasti samaa porukkaa. Eikös olla saatu nimenomaan lukea tapauksista, joissa kerjäläisten auto on ollut täynnä varastettua tavaraa?


Kommentti:

Juuri näin.

Eihän itse kerjääminen mikään ongelma olisi,mutta koskapa..

1.http://www.vartti.fi/artikkeli/4a0c2e26-eb5f-4c80-8098-69ceaf3acb8d
2.http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin.nsf/vwSearchView/01D5AFEF8A82278BC2257633002ACE86
3.http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907079889588_uu.shtml
4.http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135247498478
5.http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135247543263
6.http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/1135247611017
7.http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kerj%C3%A4%C3%A4misen+tehovalvonta+puri+my%C3%B6s+taskuvarkauksiin/1135247690619
8.http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ulkomaalaiset+rikosliigat+tehtailevat+asuntomurtoja+Etel%C3%A4-Suomessa/1135247704629
9.Ja kymmeniä esimerkkejä täältä:http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg385187.html#msg385187


Henkilön, joka ei pidä romanikerjäläisten toimintaa vakavana ongelmana, kannattaisi ehkäpä tutkituttaa testosteronitasonsa.

"Mielialan laskeminen, masennuksen kaltainen olotila, ärtyneisyys ja keskittymiskyvyn puute. Fyysisiä oireita voivat olla väsymys, lisääntynyt hikoilu ja tuntemus lihasvoiman vähenemisestä. Testosteronivaje vaikuttaa myös seksuaalisuuteen ja voi tuoda mukanaan haluttomuutta ja erektiohäiriön."(Testosteronin puutteen aiheuttamia oireita.www.hus.fi)

"Testosteronin puute lisää sosiaalista sinisilmäisyyttä."(Tiede-lehti 27.05.2010)



Ilmainen raha houkuttelee Suomeen kerjäläisiä kuin hunaja kärpäsiä.

Mitä enemmän niille jaetaan rahaa ja ilmaista ruokaa (Pelastusarmeija, talonvaltaaja-aktivistit), sitä enemmän niitä tulee.

Nämä järjestäytyneeseen rikollisuuteen kuuluvat ammattikerjäläiset myös harrastavat lastensa tahallista nälkiinnyttämistä, huumaamista ja vammauttamista saadakseen lapset näyttämään mahdollisimman säälittäviltä ja kärsiviltä, saadakseen enemmän rahaa hyväuskoisilta hölmöiltä.

Usein nämä lapset eivät tietenkään ole edes kerjäläisten omia lapsia, vaan heidän kidnappaamiaan toisten ihmisten lapsia. Eihän yleensä edes itäeurooppalainen kerjäläinen nälkiinnyttäisi ja vammauttaisi tahallaan omaa lastaan. Nämä mustalaiset varastavat lapsia päiväkotien pihoilta, leikkipuistoista jne. ja käyttävät näitä kaapattuja, huumattuja, nälkiinnytettyjä ja usein jopa veitsellä tehdyillä leikkauksilla rampautettuja lapsia nukkemaisena rekvisiittana huijatakseen tyhmiä ja tietämättömiä sinisilmäisiä idiootteja.

Kun annatte rahaa kerjäläisille, tuette tällaista todella törkeää järjestäytynyttä rikollisuutta.

Jokainen, joka antaa rahaa kerjäläisille, ylläpitää kidnappauksia ym. ihmiskauppaa ja ihmissalakuljetusta harrastavia kansainvälisiä mafiaorganisaatioita.

Miksi Suomessa on tuollaisia seinähulluja kuin Stefan Wallin ja Frank Johansson, jotka haluavat Suomeen lisää tällaisia mustalaiskerjäläisiä?



perjantaina, toukokuuta 28, 2010

Stefan Wallin haluaa lisää mustalaiskerjäläisiä Suomeen


Hbl:

Wallin ogillar tiggeriförbud


Publicerad: 26/05 11:56 ›uppdaterad: 26/05 13:07

SFP-ordföranden, kulturminister Stefan Wallin är inte redo att förbjuda tiggeri på allmän plats. Han säger att han förhåller sig "spontant försiktigt" till inrikesminister Anne Holmlunds (Saml) utredningar i frågan.

Ett femtiotal riksdagsledamöter ur i första hand Samlingspartiet vill ha ett totalförbud mot att tigga på allmän plats. Inrikesminister Anne Holmlund har tillsatt en snabbutredning för att se om det är möjligt. Hon hänvisar till uppgifter om människohandel bakom de tiggande rumänska romernas resor till Helsingfors och hon anser också att de har blivit mera aggressiva.

– Utan en klar bild av bakgrund och effekter är det svårt att gå in för ett förbud. Det är också lite intressant att en del av dem som har undertecknat lagmotionen inte ville förbjuda prostitution då den frågan var aktuell. Även då talade vi om människohandel, säger Stefan Wallin. Han avser bland andra grundlagsutskottets ordförande Kimmo Sasi (Saml), som finns med bland undertecknarna.

Wallin påpekar att de största problemen inte finns här utan i romernas hemland. De bör hjälpas där de finns.

I måndags ställde sig också nye social- och hälsovårdsministern Juha Rehula (C) frågande till ett tiggeriförbud. Han säger att totalförbud har en tendens att leda till nya problem.

Anne Suominen


RKP:n puheenjohtaja Stefan Wallin siis ei halua kieltää Bulgariasta ja Romaniasta Suomeen tulleita mustalaisia kerjäämästä Suomessa, koska suurimmat ongelmat ovat heidän kotimaassaan, ei täällä Suomessa. Mikä ihmeen argumentti tämä on? Bulgariasta ja Romaniasta Suomeen tulleiden mustalaisten on annettava kerjätä ja ryöstellä vapaasti, koska Bulgariassa ja Romaniassa on enemmän ongelmia kuin Suomessa?! Häh?! Onpa sairasta logiikkaa.

Kun kerjäämistä ei kielletä, kansainvälinen ihmissalakuljetusmafia tuo jatkossakin näitä mustalaisia Bulgariasta ja Romaniasta Suomeen kerjäämään ja varastelemaan. Wallin ei halua estää tätä. Wallin siis haluaa, että Suomeen tulee jatkuvasti uusia mustalaiskerjäläisiä nykyisten lisäksi. Wallin haluaa lisää ja lisää mustalaiskerjäläisiä Suomeen.

Wallin on vaarallinen fanaatikko, joka haluaa tuhota Suomen tuomalla tänne ongelmaryhmiä Balkanilta, Lähi-idästä ja Aasiasta. Wallin vihaa Suomea ja suomalaisia. Mitenkään muuten ei voida perustella sitä, että hän haluaa jatkuvasti lisää ja lisää mustalaiskerjäläisiä Suomeen.

Kaiken kukkuraksi Wallin harjoittaa hyvin alatyylistä ja epärehellistä ad hominem-propagandaa mainitsemalla, että monet kerjäämiskiellon kannattajat vastustivat prostituution kriminalisointia. Näillä asioilla ei tietenkään ole mitään tekemistä keskenään, mutta punavihreä feministi Stefan Wallin

Yleisönosastokommentteja, jotka osoittavat kansan olevan täysin eri mieltä kuin Wallin:

just det 26.5 2010 kl.
12.15

Sätt press på Rumänien

Om romerna behöver hjälp ska de få den i sitt hemland, eventuellt med bistånd från EU. Ingen är hjälpt av att luras till tiggeri på gatorna i andra länder.


Patriot 26.5 2010 kl.
12.19

Ja men då borde vi väl hjälpa dom i deras hemland, och inte ha en "liga" på våra gator å torg. Men vill vi ha en sjabbig bild av Finland så låt utländska tiggare invadera våra städer. Inte vill jag vara turist i ett sådant land där dom har tiggare på gatan. Detta e inte "normala" tiggare, utan organiserat. UT skall dom. Vi skall FÖRST ta hand om de våra.

Börje B. 26.5 2010 kl.
12.46

Ingen ett populistiskt utspel av Wallin. Populistiskt i den meningen att han alltmera försöker polarisera väljarkåren enlighet med det nyliberala lullull som diskuterades i Kasnäs. HBT är bra, oreglerad invandring ännu bättre. Invandringsfrågan kommer att bli en knäckfråga i nästa års riksdagsval, därför denna polarisering, Nyckelpigepartiet contra Sannfinländarna. Men vart tog språkfrågorna vägen?

Hanna 26.5 2010 kl.
12.55

Något att skylla på

Många av ni som förespråkar ett tiggeriförbud skyller på de brottsliga ligorna som en orsak.
Egentligen är ni hemskt glada att ni kan ange dessa som undanflykt medan ni egentligen bara bryr er om att få bort tiggarna för att de "förstör den vackra stadsbilden" och belastar ett samvete (om ni har ett) i och med att ni dagligen ser fattiga människor medan ni går till Stocka för att köpa nya seglarskor.
Världen är full av fattigdom och elände. Låt dem tigga tills vi kan hjälpa dem i deras hemland. Alla tiggare är inte lejda av brottsliga ligor.


Namnlös 26.5 2010 kl.
13.03

Klart som korvspad att ett förbud leder till att Finland inte blir lika attraktivt för tiggare. Totalförbud
är det enda vettiga. Sedan skall vi givetvis hjälpa till på deras hemland. Men att tillåta dom komma hit och tigga hjälper på inga vis någon annan förutom de organiserade ligorna som sköter om tiggeriet. Sluta vara PK helt enkelt och se sanningen istället.


Namnlös 26.5 2010 kl.
13.09

Hanna, du har fel

Jag medger öppet att jag vill ha bort dessa utländska tiggare för att de förstör stadsbilden och gör staden mindre trygg. Vidare är det inte Finlands uppgift att agera socialbyrå för resten av världen.


Namnlös 26.5 2010 kl.
13.45

Egentligen borde man ju kunna skicka hem sådana personer som inte kan försörja sig. Sedan borde man kunna skicka räkningen för flygresan och annan service till deras hemland. Eftersom det tar sin tid innan EU-länderna har kommit överens om en sådan lösning, får vi ta saken i egna händer. Ett förbud av tiggeri på allmän plats är en klar och tydlig signal och ett steg på rätt väg.


stefan 26.5 2010 kl.
13.52

Wallin kommer nog att märka i nästa val vart det barkar för SFP, synd för partiet skulle behövas för oss svenskspråkiga i detta land. För min del är det slutröstat på partiet, om inte linjen byts.


Börje B. 26.5 2010 kl.
14.15

Tjuvande tiggarbarn

För inte så länge sen såg jag ett tv-program om rumänska tiggare i Spanien.
Man följde upp barnen i tiggarlägret och kunde konstatera att de ägnade sig åt att systematiskt tjuva pengar i samband med att någon lyfte pengar i en bankautomat. De tog sig varje morgon in till stadscentrum, ungefär som att de gick till jobbet. På det sättet har vanliga medborgare rätt att känna sig aningens otrygga med dessa främmande element. För ingen vill väl bli rånad, eller hur?


Hanna 26.5 2010 kl.
14.39

Kära Börje

Ska vi skicka hem alla tiggare för att Börje är rädd för små tiggarbarn, (som så vitt jag vet aldrig påträffats stjäla pengar i Finland)? Då kan vi till exempel också utvisa alla italienare, (för att en italienare i Spanien rånade en affär) eller alla engelsmän (för att några engelsmän i Spanien några gånger satte ögondroppar i en drink.)
Ps. Jag har också sett dokumentärer.


Il Capitano 26.5 2010
kl. 14.51

Två rubriker

"Bostadsinbrotten ökats med tio procent" och "Wallin ogillar tiggeriförbud" - hade de nåt att göra med varannan? Kanske Wallin och Thors borde diskutera med Paatero och jämföra polisens statistik med tiggarens mängd. Finns det klar korrelation, borde de båda förstå avgå.


Il Capitano 26.5 2010
kl. 15.00

Vad vet du äntligen, Hanna? De små tiggarbarn som så vitt du vet aldrig påträffats stjäla pengar i Finland, ses inte i statistik ty får vi dem fast, kommer alltid socialmyndigheter som säger sig ta hand om dem. Nästa dag kommer barnen tillbaka och vi tar fast dem igen och igen kommer samma gråa socialtantor med sorgsliga ansikten och säger sig ta hand om dessa. Det här fungerar inte ty myndigheter tror på barnens oskyldighet vilket är bara myten, särskilt om det enda de har lärt sig är att stjäla för och åt sina föräldrar eller ligor.



Patriot 26.5 2010 kl.
15.00

Hanna är blåögd

Har man varit ute i världen har man sett "lilla farmor" tigga på gatan och sen har hennes "barnbarn" kommit och roffat åt sig pengarna. Inte ordnat, jovisst är det ordnat alltid. Hur tror Hanna att dom har råd att komma till Finland. Dom kommer inte med tummen. De e så att säge deras chefer som skjutsar dom hit. Medan dessa "fattiga" tigger åker deras chefer runt i Finland och låtsas ha fel på bilarna. Har Ni hört om dem som försöker sälja saker och ting med våld??


Johan Andersson 26.5 2010
kl. 15.58

Rösta på Samlingspartiet!

Äntligen litet stake i våra politiker! Klart tiggeriet kan förbjudas på ett vettigt sätt (som inte drabbar medborgarorganisationers penninginsamling) om justitieministeriet för en gångs skull gör en bra lagberedning. Organiserade utländska tiggare kan inte få göra våra städer otrygga som en del av internationell organiserad brottslighet! Det är inte bra för oss och inte bra för tiggarna(som ofta tvingas in i verksamheten). Om alla EU-länder skulle göra som Holmlund föreslår och Norge redan gjort skulle de inte ha annat val än att åka hem o jobba.


Namnlös 26.5 2010 kl.
17.37

Wallin och SFP är lika förutsägbara varje gång

När helst det gäller att värna om Finlands och finländarnas interesse, så tvekar man.


Namnlös 27.5 2010 kl.
8.14

Spontant försiktig

SW förhåller sig "spontant försiktig" till utredningarna? Vad finns det för anledning till att förhålla sig försiktigt till en _utredning_. Är det måntro för att den kan ge fel svar?


magee 27.5 2010 kl.
9.07

Min röst är förlorad för SFP

jag har bestämt mig. Röstar inte på SFP i nästa val. De arbetar varken för finlandssvenskar eller Finland. Svider lite men vad kan man göra.


Tänk nu lite 27.5 2010 kl.
12.02

Inte tiggare!

Vill vi faktiskt ha folk sittande på gatorna i Helsingfors centrum? Jag förstår inte att det ska vara så konstigt att förbjuda det. Det finns mycket annat som man inte får göra heller. Jag tycker det ser jättefult ut om någon sitter och samlar pengar på gatan. Och vilka signaler ger det? Man borde hellre skicka hjälpen till Rumänien, där det behövs. Och ta bort Schengenrättigheterna från ett land, som misskött sina romer. Det här var inget problem före passfrihetens tidevarv.


Namnlös 27.5 2010 kl.
14.40

Omplacering

Bara de omplaceras bort från Finland så är jag nöjd. De är varken mitt eller Finlands ansvar att försörja dem.


GG 27.5 2010 kl.
15.18

vi skall inte behöva vänja oss vid detta

Jisses vi är ju ett välfärdssamhälle! Skall de så sitta en massa tiggare ute på stan? Det bär verkligen emot att se dem sitta dag ut och dag in där och tigga! Vi är vana vid att vi skaffar pengar genom att arbeta och betala skatt och på så vis bidra till samhällsekonomin och göra rätt för oss och därför sticker det så i ögonen på de flesta.


Namnlös 27.5 2010 kl.
20.12

Alternativ

Finland har varit ett förhållandevis jämlikt land, utan egentliga klass-skillnader. Dessa romer faller kultur-, utbildnings- och attitydmässigt utanför alla normer. Vi har nu följande alternativ: 1) ge dem bostad och socialbidrag, vilket leder till massinvandring, 2) låta dem stanna och därmed tillåta uppkomsten av en underklass som lever utanför samhället, eller 3) utvisa dem, så att Finland för finländarna fortsättningsvis kan vara en jämlik välfärdsstat. Andra alternativ finns inte - jag föredrar 3).


Lina 28.5 2010 kl.
8.50

Än så länge de tigger de bara...

I Spanien tex där det finns massor av zigenare, hittar de på helt egna sätt att försörja sig om det inte är att tigga eller stjäla så blir barnen "vakter". Har själv varit med om det otaliga gånger, när jag parkerat bilen kommer en drös av ungar fram och säger att de gärna vaktar bilen så att ingenting händer, för en liten slant förstås, om jag inte betalar kan de inte garantera att bilen är hel när jag kommer tillbaka. Utpressning alltså! De har blivit erbjudna skolgång men vägrar livsstilen är så här så vad göra? De ska inte snylta på andra då...


Namnlös 28.5 2010 kl.
14.30

jag undrar vad uttalanden som "Han säger att totalförbud har en tendens att leda till nya problem. " har för stöd? Vad baserar Rehula detta på? Varför kan inte journalister göra sitt jobb och ställa enkla frågor?! Leder totalförbud av knark till nya problem? Leder totalförbud av alkohol+körning till nya problem? Leder totalförbud av trakasserier till nya problem??



Ei ihme, että multikultijuntta eli Stefan Wallin, Astrid Thors, Tuija Brax, Mika Illman, Anne Holmlund, Ritva Viljanen jne. haluavat kieltää sananvapauden ja vapaat vaalit estääkseen kansan todellisen mielipiteen tulemisen esille.


Nykyisen multikultiregiimin autoritaarinen, demokratian vastainen luonne paljastuu nimenomaan sen pyrkimyksissä kieltää kansalaisia esittämästä kritiikkiä hallituksen politiikkaa kohtaan ja kieltää oppositiopuolueiden kansanedustajaehdokkaita vastustamasta hallituksen linjaa vaalikampanjoissaan.

tiistaina, huhtikuuta 20, 2010

A-talk 8.4.: Pitäisikö maahanmuuttoa rajoittaa?

A-talk 8.4.: Pitäisikö maahanmuuttoa rajoittaa?

Vieraina puheenjohtaja Jyrki Katainen, (Kok.), puheenjohtaja Jutta Urpilainen, (SDP), puheenjohtaja Timo Soini, (PS) ja puheenjohtaja Anni Sinnemäki, (Vihr.).

Maahanmuuttokeskustelu on räjähtänyt käsiin. Sitä pitävät hallussaan ennen kaikkea äärilaidat. Myönteisesti maahanmuutosta puhuvat leimaantuvat hyysääjiksi, kun taas kriittisemmät lausunnot katsotaan helposti rasismiksi. Vaikeuttaako maahanmuuttokeskustelua jo pelon ilmapiiri?

Kansa kommentoi:

Sitä pitää ehdottomasti rajoittaa elintasopakolaisten ja hyödyttömien tunkeutujien kohdalla! Normaali maahanmuutto esim. työn takia on jopa toivottavaa. Niin vaihdetaan osaamista kaikkien hyödyksi. Nämä somalit ja lakimuutosmummot eivät ole tälle yhteiskunnalle hyödyksi joten täyskielto oleskeluun! Ja vastikkeetta oleiluun!


Kunnat ovat jo rajoittaneet, kun eivät ota vastaan, hyvä niin!

Kirjoittanut: Vieras 07.04.2010 - 19:46

"Nyt somaleiden perhehakemusten määrä on voimakkaassa kasvussa, kertoo tulosalueen johtaja Kerstin Söderlund Maahanmuuttovirastosta. Suomesta oleskeluluvan saaneet somalit jättävät kuukausittain kolmisensataa perheidensä yhdistämistä koskevaa hakemusta." Aamulehti

Nämä määrät käyvät järjettömiksi, ei Suomen talous kestä tällaista. Pienenä maana ei voi velkarahoituksella auttaa tälla tavoin kolmatta maailmaa.


Pitää olla hereillä

Kirjoittanut: Vieras 07.04.2010 - 21:32

Välimeren rannalla Afrikassa odottaa Euroopan puolelle pääsyä yli miljoona pakolaista. Olisi naivia kuvitella, etteikö tästä määrästä myös Suomeen löydä tietänsä muutama kymmenen tuhatta, varsinkin kun maineemme parhaiden tukien maksajana on taatusti kiirinyt pitkälle. Ulkomaalaislakia ei pidä ainakaan höllentää!

Työperäinen maahanmuutto on asia erikseen.


KYLLÄ PITÄÄ RAJOITTAA !

Kirjoittanut: Vieras 07.04.2010 - 22:29

Ja lakia tiukentaa. Maahan on nyt jo päässyt tulemaan ihan liikaa ns. siivellä eläviä turistipakolaisia, jotka eivät koskaan tule tekemään minkäänlaista työtä, ilmaiset avustukset ja asunnot kyllä kelpaavat.


KYLLÄ ! KYLLÄ ! KYLLÄ ! Pitää rajoittaa ja paljon!

Kirjoittanut: Vieras 07.04.2010 - 23:31

Tässä taloustilanteessa ei Suomella luulisi olevan ylimääräistä rahaa , kun jo oman maan asiatkin jää hoitamatta rahan puutteen takia ( esim. Heinolan reumasairaalan konkurssi )


Afrikan suuntaan viestiä, että Suomi ei voi ottaa enää lisää

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 01:39

ja tarkka seulonta maassa jo olevista ja oleskelulupaa odottavista, että ovatko kaikki ns. oikeita pakolaisia tai turvapaikan tarvitsijoita.
Ja ylimääräiset "maitojunalla" takaisin.


Kyllä pitää rajoittaa ja rajusti!

Kirjoittanut: Jou 08.04.2010 - 07:34

Kaikki elintasopakolaiset palautettava omaan kotimaahansa ja heti!

Tämä asia ei muutu nykysillä "valta" puolueilla! Sillä hehän ovat tämän kaiken saaneet aikaan ja lisää on tulossa eikä rajoituksista ole tietoakaan!

Seuraavissa vaaleissa suomalaiset toivottavasti ilmaisevat mielipiteensä tämänkin asian suhteen!

Ellei vallanpitäjät muutu niin hulvaton meno saa jatkoa!

Vain äänestämällä tässä maassa voi vaikuttaa toistaiseksi!


Oleskeluluvat työhön tuleville

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 09:49

Suomi ei tarvitse enää lisää elätettäviä. Valtion ottamaa velkaa on jo ihan riittämiin nuoren sukupolven maksettavaksi. Missään tapauksessa Suomen ei tule hyväksyä ns. perheen yhdistämisen johdosta lisää esim. Somaliasta tänne tulevia. Kuitenkin nuo tulisivat KELA:n kustannettaviksi kokonaan. Meillä on täällä omasta takaa elätettäviä ja muutoinkin huollettavia, joiden asiat tulee saattaa kuntoon, eikä asettaa pakolaisia parempaan asemaan.
Seuraavissa eduskuntavaaleissa on toivottavaa että kansalaiset viimeinkin heräävät äänestämään sitä / niitä puolueita, jotka aidosti edistävät oman maan kansalaisten hyvinvoinnin edistämistä. RKP ja Keskustakin ovat nyt ottaneet suomalaisten / työssäkäyvien hyvinvoinnista irtioton, jota ei tule hyväksyä. Ulkomaalaislain muuttamisyritys siihen suuntaan että voitaisiin hyväksyä mm. nämä turistiviisumein tulleet mummot hyväksyä oleskeluluvan piiriin on sellainen toimenpide, jota ei missään nimessä tule hyväksyä. Se on kantaväestön aliarvioimista ja tulee vaikuttaa äänestämiseen jatkossa.


Tervettä itsekkyyttä maahanmuuttoon!

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 12:03

TERVETULOA
- työhön tulevat , niille aloille joihin tarvitsemme .
- kiintiöpakolaiset harkinnan mukaan . Todellisessa hädässä oleva ei valita ja vaadi kun on saanut kodin,ruokaa ja kaiken tarvitsemansa turvallisesta maasta.

EI!
- jos passi tms. paperit puuttuvat on tilanteessa jotain outoa. Jokainen matkalle lähtevä huolehtii tärkeistä dokumenteistaan jos on "puhtaat jauhot pussissa". Jo epäily vilpillisyydestä piäisi aiheuttaa pikaisen käännytyksen.
-alaikäisten perheiden yhdistäminen heidän kotimaissaan. Suomen talous ei kauaa kestä lukutaidottomien aikuisten "sopeuttamista" jotka tulevat ns. ankkurilapsien jälkeen.
-mummot kuuluvat perheeseen, mutta eivät ydinperheeseen. Omat vanhuksemme on hoidettava HYVIN ennen kuin otamme tänne sairaita vanhuksia muista maista, omillemme olemme sen velkaa.

Jokainen suomalainen ansaitsee eläkkeensä tekemällä töitä tai kasvattamalla lapsia tähän yhteiskuntaan, emme voi suoda samoja etuja muille, eikä sitä voida meiltä odottaa. Jos joku haluaa yksityisesti tukea se on täysin sallittua.
Idealistinen ajatus eri kulttuurien sekoittamisesta on utopistista, esim. USA. Siellä mustat, valkoiset, kiinalaiset ym. asuvat omissa kortteleissaan ja seka-avioliitot ovat suht harvinaisia.


KYLLÄ

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 12:25

ja pitäisi pikaisesti käännyttää kaikki väärillä papereilla ja ilman papereita tulleet. Myös rikoksen tehneet pitäisi heti karkottaa ilman kallista valitusoikeutta. Eikä yhtään perheenyhdistämistä kun valtio velkaantuu muutenkin kovaa vauhtia.


Miksi?

Kirjoittanut: Richard Järnefelt 08.04.2010 - 12:50

Pitäisi ensiksi kysyä, mikä on ollut tämän aika älyvapaaksi paljastuneen maahanmuuttopolitiikan syy? Ei kukaan edes hallituksessa voi olla niin tyhmä, että uskoisi edelleen työvoimapulaan. Jotakin muuta on takana, mitä? Onko kyseessä vain sen ryhmän elättäminen, joka hyötyy sosiaalisperusteisesta maahanmuutosta (erilaiset virkamiehet, SPR, kaikenmaailman motelliröttelöiden omistajat), vai onko takana jotain muuta? Itse näen tässä valitettavasti myös suomenkielisen suomalaisuuden heikentämisen taustalla, sillä maahanmuuttotoimijoista suuri osa on RKP-taustaisia. Ja minnekäs maahanmuuttajalapset sijoitetaan muuta kuin suomenkielisiin kouluihin - ei koskaan ruotsinkielisiin kouluonneloihin.

Toinen asia, mikä varmasti on tullut jo monesti esille, on se, että pitäisi erottaa maahanmuutto ja maahanmuutto. On täysin kestämätön tilanne, että oikeilla syillä (työ, rakkaus jne.) tänne yrittävät saavat maksaa itsensä kipeiksi (oleskelulupahakemus on todella kallis monelle) ja jonottaa kuukausikaupalla päästäkseen maahan, kun sen sijaan tämä em. ryhmiä elättävä elintasopakolaisvirta pääsee maahan samantien (ja ilmaiseksi) vain heittämällä passinsa junan ikkunasta Venäjän puolella. Jossain on vikaa.


Toivoisin

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 13:02

Nyt kun näin tulenarasta aiheesta keskustelee ihan ministerit ja kansanedustajatkin niin toivoisin että sinne tulisi myös joku joka oikeesti osaa kysyä heiltä että mitä käytännössä aiotte tehdä asian suhteen. Odotukseni kuitenkin on että näin ei tapahdu ja koko tämän illan A-talk tulee olemaan sitä samaa sanahelinää ja korulauseita joihin ei edes itse uskota. "kulttuurien välisiä vuoropuheluja tai Synergiaa"


Kysykää Soinilta...

Kirjoittanut: Richard Järnefelt 08.04.2010 - 13:11

Niin, kysykää erityisesti Soinilta, mitä hän aikoo tehdä tämän maahanmuuttoasian suhteen, jos hänen puolueensa saa paljon ääniä tulevissa eduskuntavaaleissa, mitä en itse toivo.

Oma käsitykseni on, että Soinia kiinnostaa vain oma etu ja ministerinsalkku. Sen eteen ollaan valmiita hankkimaan ääniä, mutta jos esim. Jussi Halla-aho nyt tälläkään kertaa oikeasti pääsee edes ehdolle, muttaa jos hän sattuu pääsemään ja sitten vielä parlamenttiin asti, niin tuskinpa Soini kestää fiksua miestä lähistöllään, vaan Halla-ahon ainoaksi tehtäväksi jää istua eduskunnan takarivissä ja olla hiljaa... Niin Soini ainakin toivoo. ;)

Perussuomalaiset vaatii hallituksesta kaksi ministerinsalkkua, parempi tietysti Soinille ja toinen ehkä Ramille (Raimo Vistbacka), vaikka tämä aikookin jättää eduskunnan, tai sitten jollekin tosi uskolliselle nuolijatyypille, esim. Soinin EU-avustajalle. Ja sitten Soinin puolueelle käy kuten SMP:lle kävi. Mutta ei Soini siitä välitä, omat tavoitteet on saavutettu.

Soinilta siis kysyttävä ihan oikeita vastauksia eikä höpötystä. Kuinka muutatte maahanmuuttokäytäntöjä? Mitä tehdään jo nykyisin maassa olevalle ylimääräiselle porukalle?


Poliittisen eliitin "arvojohtajuus" puhkesi kukkaan

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 13:30

Ylimmän poliittisen eliitin edustamat arvot tulivat hyvin esiin, kun kahden luvattomasti maassa oleskelleen mummon tapaus sai salamannopeasti pyörät pyörimään, ja ennenkuulumattomasti saatiin torpattua jopa korkeimman oikeuden asiasta tekemä päätös. Pääministeri jopa lupasi nopeutettua käsittelyä lakiuudistukselle, jossa nämä "inhimilliset" seikat huomioitaisiin paremmin. Että tervetuloa vaan koko suku Suomeen elätettäväksi. Ja tämä tapahtuu tilanteessa, jossa maahanmuuton ongelmat ovat räjähtämässä käsiin.

Koska kantaväestöön kohdistuvat epäoikeudenmukaisuudet eivät ole saaneet ylintä johtoa reagoimaan, niin oikeassa taitavat olla ne tahot, jotka uumoilevat tällaisen "arvojohtajuuden" takana olevan halun kosiskella johtoporrasta maailmalla tähtäimenä vaikkapa jokin mukava päällikön virka YK:ssa.


Työtä tekevät ulkomaalaiset tervetuloa,

Kirjoittanut: Kantasuomalainen 08.04.2010 - 17:08

elätettäviä turistipakolaisia emme tarvitse! Ilmaiselle rahalle ottajia löytyy aina ja löyhä sosiaaliturvamme ulkomaalaisia kohtaan on saanut aikaan sellaisen valtavirran, että syntyperäiset suomalaiset ovat jo ahdingossa ja B-kansalaisia omassa maassaan. Tämä idiotismi on maahanmuuttopolitiikan syytä. Kysynkin: Ketkä tahot hyötyvät veromarkkojen mielettömästä tuhlailusta? Mikään muu asia ei suomessa vie miljoonia niin paljon kuin tämä asia. Tällaisen verovarojen väärinkäytön olen valmis lopettamaan kokonaan. Huijarit käännytettävä rajalta eli kellä ei ole papereita, ei myöskään maahanpääsyä. Ulkomaalaisille ei sosiaaliturvaa, ennen kuin on työllään veroja maksamalla muutaman vuoden ansainnut sen. Tällä keinoin erottuvat ne rehelliset ja lusmuajat. Tämän päivän menoa ei yhteiskuntataloutemme kestä.


Missä Vanhanen?

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 17:44

Miksi keskustelijoiden joukossa ei ole Keskustan pj. Matti Vanhasta, joka syttyi heti symppaamaan mediamummoja, ja jopa lupasi lakiin pika pikaa muutoksia? Keskustan poliitikoilla näyttää olevan maan tapana paeta piiloon johonkin perunakuopan pohjalle, kun pitäisi olla vastaamassa puheistaan.


Näinköhän on?

Kirjoittanut: hepsankeikka 08.04.2010 - 18:16

Yksi ongelma lienee se, että monentyyppisille maahanmuuttajaryhmille luetaan (tai he hyvinvalistuneina ottavat selville itse, tai toisenkäden kautta heidän) 'oikeutensa' täällä Suomessa, johon nyt sitten kuuluu se, ettei heidän ole pakko työllistyä, vaan on mahdollista elää sosiaalituella (eräinäisiin syihin vedoten). Primitiivisestä kulttuurista tullut saattaa ottaa tälläisen tiedon ilolla vastaan ja ryhtyy toteuttamaan sitä heti, koska täällä yhteiskunnassa ei ole mitään sellaista pakkoa/pakottavaa tahoa, joka suorastaan käskisi toimimaan jollain muulla tavalla. Työllistyminen on täällä edelleen se oma valinta, kadulle ei täällä kuolla nälkään tai puutteeseen. Taikaseinä toimii (rahaa vastikkeetta käteen).


Maahanmuuttoa pitää rajoittaa.

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 18:46

Nyt on jo liian myöhäistä rajoittaa. Pitäisi melkein lopettaa toistaiseksi. Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Ongelmia tulee islaminuskoisten kanssa. Heidän perääksiantamattomat tavoitteet itsemurhaiskuineen ja "pyhä sota" on todella pelottavaa. Naisten ja lasten asema perheessä sekä alistaminen huolestuttaa ja pelottaa. Toivottavasti ei verisiä yhteenottoja Suomessa nähdä. Nämä seuraukset olisi nyt viimeistään otettava huomioon päätöksiä tehtäessä.
Eikö suomalaistenkin asioissa olisi jo ihan tarpeeksi korjattavaa ja paljon parannettavaa? Pitääkö hamuta koko maailmaa?


Islam on uhka Suomelle ja koko Euroopalle.

Kirjoittanut: Pohjantähti 08.04.2010 - 18:47

Islaminuskoisten määrä kasvaa koko ajan Suomessa ja muualla Euroopassa maahanmuuton ja suuren syntyvyyden myötä.

Monet islamin arvot ovat jyrkässä ristiriidassa eurooppalaisen arvomaailman kanssa. Pahimmilaan ne ovat ristiriidassa myös kansainvälisten ihmisoikeussopimusten kanssa.

Monissa islamilaisissa maissa:

- teloitetaan alaikäisiä
- katkaistaan varkailta kädet
- kivitetään raiskatut naiset perheen ja suvun kunnian häpäisemisestä
- silvotaan lasten sukuelimet
- naitetaan pikkutyttöjä vanhoille miehille
- teloitetaan seksuaalivähemmistöjen edustajat
- heitetään happoa naisten kasvoille jotka haluavat oppia lukemaan
- poltetaan tyttökoulut
- tapetaan islamia arvostelleet tai siitä luopuneet
- kielletään muiden uskontojen harjoittaminen
- tukahdutetaan sananvapaus ja demokratia
- mitätöidään kaikki eläinten oikeudet
- kielletään naisilta oikeus valita oma puolisonsa, ottaa avioero, äänestää, opiskella, käydä työssä, hallita omaa omaisuuttaan, pukeutua niin kuin itse haluaa, matkustaa vapaasti, ajaa autoa jne.


Näitä Suomen kansa pelkää maahanmuutossa

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 20:07

1. naisten sukuelinten silpominen
2. kantasuomalaisten syrjiminen
3. hyvinvointivaltion tuhoutuminen
4. islamisaatio
5. sananvapauden kadottaminen
6. demokratian alasajo
7. vähemmistöksi joutuminen omassa maassaan
8. kasvava ja raaistuva rikollisuus
9. seksuaalivähemmistöjen vaino
10. jengiytyminen
11. sharia-lain soveltaminen
12. kaksoisstandardit
13. katuväkivalta
14. suomalaisiin kohdistuva rasismi
15. ghettoutuminen
16. juutalaisvainot
17. häpeämurhat
18. massatyöttömyys
19. joukkoraiskaukset
20. suomalaisten arvojen rapautuminen
21. terrorismi
22. huoltosuhteen dramaattinen heikentyminen
23. suomalaisen kulttuurin ahtaalleajo
24. mellakat ja palavien autojen röykkiöt
25. suomalaisiin kohdistuva uhkailu ja syljeskely kaduilla
26. naisten, lasten ja vanhusten aseman heikentyminen
27. pakkomuutto omalta, rakkaalta asuinalueeltaan
28. länsimaisen oikeuskäsityksen rapautuminen
29. Suomen luisuminen kehitysmaaksi
30. koulujen muuttuminen ongelmakouluiksi
31. käsiin räjähtävä julkinen talous (heikkenevät palvelut)


Mitä maksaa

Kirjoittanut: nabla 08.04.2010 - 20:14

Mitä tulee maksamaan esim. uutisissa mainittu perheiden yhdistämisten kautta tulevien 5000-6000 somalin ylläpito.
Vuorion mukaan heistä 85-90% on lukutaidottomia. Siis elatus kestänee 80-90% heistä hautaan asti.

Suomalaiselle syrjäytyneelle miehelle on hintalappu, downin syndroomalle on hintalappu, astmaatikolle on hintalappu. Mikä on luku-/kirjoitustaidottoman humanitaarisen turvapaikan saaneen hintalappu?

Millä oikeudella velvoitatte/pakotatte meitä veronmaksajia elättämään/ylläpitämään kaiken maailman toimimattomien kulttuurien uhreja ja vielä vaaditte kunnioittamaan heidän taikauskoisia/toimimattomia tapaperinteitään.


Suomi on tuhon tiellä

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:03

Matkustelen paljon työni vuoksi eri puolella maailmaa ja kun katselee Suomen nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa niin se on aivan liian löysää ja holtitonta. Mikään järkevästi toimiva ja kansalaistensa etuja puolustava maa ei toimi näin. Maahan päästetään liikaa nk elintasopakolaisia, joista pahimpia ovat somalit. Tämä joukko ei viitsi tehdä töitä muuallakaan eikä sopeudu yhteiskuntaan. Suomi antaa somaleille liikaa etuuksia ja sosiaaliturva ym on liian hyvä, joten se vetää vaan lisää joutoväkeä suomalaiseten veronmaksajien elätettäväksi varsinkin pääkaupunkiseudulle. Nykyiset sinisilmäiset poliitikot tuhoavat Suomen.


Hyväksyykö Jutta Urpilainen poikien silpomisen?

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:38

Miksi Jutta Urpilainen rajaa esimerkissään sukuelinten silpomisen vain tyttöihin? Onko hänen (tai demareiden) kantansa, että poikien sukuelinten silpominen on sallittua?


Tuleeko lapsistani rasisteja?

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:38

Ehdottomasti ei maahanmuuttajille! Kukaan teistä ei haluaisi tänne lisää maahanmuuttajia, jos lapsianne kiristettäisiin ja uhkailtaisiin kaupungilla, jota useat maahanmuuttajat tekevät! Itselläni on 12v ja 14v tyttö ja poika, jotka ovat itse sanoneet, että heistä tulee ehdottomasti rasisteja vain siksi että he ja heidän ystävänsä joutuvat pelkäämään maahanmuutaja nuoria kaupungilla kulkiessaan. Tytöltä on jo tällainen porukka varastanut kukkaron keskellä päivää kauppakeskuksessa (nuoret piirittivät tytön ja ottivat kukkaron väkipakoin). Kukaan ei uskaltanut tulla auttamaan. Heistä ei uskalla tehdä ilmoitusta viranomaisille, sillä he tulevat isolla porukalla kimppuun ja jopa aikuiset maahanmuuttajamiehet tulevat mukaan "puolustamaan" omiaan (näinkin on käynyt!!). Mitä tässä voi enää tehdä? Olen itse matkustellut ympäri maailmaa ja tutustunut erilaisiin kulttuureihin, enkä ole koskaan pitänyt itseäni rasistina. Nyt kuitenkin mielipiteeni ulkomaalaisia kohtaan on muuttunut täysin!


mummot

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:48
aika outoa, suomalainen vanhus ei voi siirtyä lastensa lähelle hoitopaikkaan, mutta ulkomaalaiset mummot tuodaan minne ne haluavat ja hoidetaan ilmeisesti paremmisa paikoissa ja valtion laskuun. suomalaisten vanhusten pankkitilit tutkitaan ja otetaan kaikki, ilmeisesti, että voidaan ne rakkaat maahanmuuttajavanhukset hoitaa. Miksi näin, täällä on varmaan kohta ulkomailta valvontaryhmä tarkistamassa miten heidän vanhuksensa täällä hoidetaan. olen niin tyhmästi luullut, että suomi olisi ensisijassa suomalaisten, mutta se olikin harhaluulo.

Soini jäi jyrän alle

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:51

Olisi keskustelussa pitänyt olla Soinin tilalla Halla-aho.


Mummoja siellä mummoja täällä!

Kirjoittanut: Jonottaja 08.04.2010 - 21:54

Terveyskeskukseen tuotiin tänään siellä ollessani yhtä itänaapurin paluumuuttajamummua rullatuolilla invataksilla ja hänen mukanaan oli tietysti erikseen oma maksullinen tulkki. Siis kaksi saattajaa.
En enää ihmettelee, että miksi sitten meidän omat mummumme joutuvat jonottamaan hoitoja kuukausia? Esim. sokeritautia sairastavat mummut joutuvat odottomaan jalkahoitoon pääsyä pitkään. Jos hoito myöhästyy on edessä jopa jalan amputointi.
Nytkin vielä meidän terveyskeskuksessa puretaan viime vuoden jonoja.


Pitää kiristää

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:56

Ehdottomasti kiristettävä ja selvästi perusteettomien hakemusten kohdalla välitön kielteinen päätös 24 tunnin sisällä.
Myös tuo "mummojen hyysääminen" on mennyt jo älyttömyyksiin.
Onko muka diabetes 64-vuotiaalla naisella niin hirveä juttu että sen takia ei voisi Egyptissä elää?
Etenkin kun edes suomalainen isoäiti ei täällä saa muuttaa samaan kuntaan missä hänen lapsensa asuu niin tuntuu järjettömältä että egyptiläinen isoäiti saisi muuttaa Suomeen ihan vaan sen takia että hänen lapsensa asuu Suomessa


Ilman muuta, ja entisetkin tarkkaan syyniin

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 21:58

Itä-Helsingissä kulkiessa tulee tunne että on jossakin Somaliassa eikä Suomessa. Tuntuu, että on jo vähemmistöä.


kotiin vaan ja äkkiä!

Kirjoittanut: valkoinen 08.04.2010 - 21:59
ei tarvitse tänne tulla kerjäilemää ja asumaan meidän kustannuksella! ei olis koskaan niitä loisia tänne pitänyt päästääkään. alamme olemaan aika väsyneitä niihin!

Rajoitettava...pidettävä huolta omista mummoista ja vaareista

Kirjoittanut: Työtön 08.04.2010 - 21:59

Itse olen kohta 60v. ja työtön...maksanut ruhtinaalisesti veroja yhteiskunnalle ja nyt saan 410 euroa/kk korvausta...kun taas afrikkalainen äiti kahden lapsensa kanssa saa yhteensä lähes 5000 euroa/kk ja tuskin maksaneet veroja suomessa.....


Kyllä

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 22:00

Ei yhtään lisää "elintasoturisteja" ja "mummoja". Omat työttömät ja mummot ensin. Käännytyksiä on nopeutettava ja perheenyhdistämiskriteerejä tiukennettava. Haluan, että Suomi pysyy Suomena myös lapsenlapsilleni.



Hyviä mainospuheita

Kirjoittanut: Nimimerkki 08.04.2010 - 22:01

Kiitos hyvistä mainospuheista. Kysymys herää miksi nykyinen hallitus ja ministeriö ei ole tehnyt asioille mitään. Ei herätä keskustelunne minussa muutakuin lisää närää.


Ehdottomasti pitää rajoittaa

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 22:02

Työperäinen maahanmuutto on ok, mutta nämä luku- ja kirjoitustaidottomat pääosin muslimeista koostuva porukka pitää pyöräyttää jo rajalta takaisin. Myöskin venäläisten määrää pitää rajoitta, koska Venäjän valtiojohto näyttää puuttuvan jo vähäpätöisiinkin asioihin, kohta ollaan kusessa jollei tähän asiaan kiinnitetä huomiota.


Rajottaa täytys

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 22:03

Politikkojen mielestä seisoskelijoita voi ottaa lisää ja kyllähän kantaväestön veroruuvia vielä voi kiristää.


Pitää rajoittaa, ja paljon.

Kirjoittanut: Vieras 08.04.2010 - 22:03

Suomi elää velaksi. Pakolaisten/mamujen ylläpito lähentelee laskentatavasta riippuen 1:stä 2:een miljardiin.
Uudenlainen rikollisuus (muslimit) valtaa Suomea, joka taas aiheuttaa "rasismia". Tottakai ihmiset ovat peloissaan, kun ulkomaiset henkilöt tekevät suomalaisille tuntemattomia "kunniamurhia". Ei tällaiset ns. uskonnot kuuluu länsimaiseen yhteiskuntaan, saati rauhalliseen ja turvalliseen Suomeen.

Mamujen/pakolaisten ghettoutuminen PITÄÄ estää, ettei käy niinkuin ruotsissa, tanskassa ja norjassa. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.

Perheenyhdistäminen pitää lopettaa, niinkuin jenkit teki. Huijauksia suurin osa, jotka maksavat valtiolle mielettömiä summia.

Somaleiden maahanpääsy pitää lopettaa. On paljon ahkerampiakin kansoja, jotka olisivat halukkaita pääsemään uuteen elämään kiinni.

Eu:n sisäpuolelta pyrkivät sosiaaliturvan hyväksikäyttäjät pitää käännyttää heti rajalta.





Kansan mielipiteet ovat tällaisia. Tästä huolimatta hallitus ja eduskunta ovat täynnä maanpettureita, jotka haluavat tuoda Suomeen satojatuhansia kehitysmaalaisia. Tämä kertoo siitä, että Suomi ei ole demokratia. Suomen nykyiset poliittiset vallanpitäjät ja heitä palveleva quisling-tyylisten virkamiesten klikki (Mikko Paatero, Mika Illman, Johanna Suurpää, Ritva Viljanen yms.) toimivat kansan tahdon vastaisesti.

Nykyinen Suomen tuhoamiseen tähtävää monikulttuuristamispolitiikka ei nauti kansan luottamusta. Kansa ei ole koskaan antanut lupaa Suomen tuhoamiseen tällaisella politiikalla, jonka ydin on kehitysmaalaisen väestön rahtaaminen Suomeen suurina massoina. Kansa ei ole päässyt vaaleissa ilmaisemaan mielipidettään tästä asiasta, koska kansan mielipidettä ei ole kysytty. Kaikki puolueet ovat vaalikampanjoissaan vältelleet maahanmuuttopoliittisia kysymyksiä. Missään vaaleissa ei ole kysytty kansan mielipidettä siitä, haluaako kansa Suomeen kehitysmaalaista väestöä sankoin joukoin. Niinpä nykyinen mokuttaminen eli monikulttuuristamistaminen eli Suomen kehitysmaalaistaminen ei perustu kansan tahtoon.

Nykyinen Suomelle turmiollinen politiikka on kansan tahdon vastaista ja siten demokraattisesti epälegitiimiä. Sen harjoittajat ovat demokratian vastustajia eli diktatuurin kannattajia ja oman maansa vihollisia samalla tavalla kuin Otto-Wille Kuusinen.

sunnuntaina, toukokuuta 03, 2009

RKP monikulttuurisuuden eturintamassa

RKP:n puheenjohtaja Stefan Wallin myöntää, että RKP on vuosien ajan - jopa vuosikymmenien ajan - ollut monikulttuurisuuden etujoukko Suomessa:




Att bära ansvar är inte alltid populärt

Invandringen var åter ett av veckans bärande teman i politiken. Ett ämne där det tycks vara svårt att upprätthålla en diskussionsnivå av normal standard. På tisdagen hördes i riksdagens plenisal verbala utfall mot en sittande minister - Astrid Thors - av sällsynt slag, åtminstone då de kom från regeringsleden, som vanligtvis brukar stöda de egna ministrarna.

Inte bara var påhoppet från Ben Zyskowicz osakligt personligt mot en minister och hennes tjänstemän, som alltså anklagades för att ha ett “attitydproblem”. Det gav belägg för antagandet, att man också i de större partierna tycks ha sina ventiler, som ibland släpper ut lite varmluft för att fånga upp underströmmar, som i annat fall söker sig fram till exempelvis sannfinländarna. Det kändes också som att en kvinnlig minister från ett mindre regeringsparti är ett tacksammare objekt för sluggerpolitik? Hoppas jag har fel.

Ett är säkert: Ingen skall inbilla sig att sfp våren 2007 skulle ha tagit sig an ministerposten med migrationsfrågor för att skörda maximala politiska poäng och bli populära. I ett land med Finlands utlänningspolitiska förflutna finns fortfarande mycket is kvar att bryta och många mörka skogar att sprida ljus i. Det har sfp försökt göra i tiotals år, dels genom att föra en orädd debatt (ta bara Eva Biaudet), dels genom att visa gott exempel på flyktingmottagning och integrering i flera kommuner i Svenskfinland.

Därför kändes det naturligt, men alltså inte utan risker, att just sfp fick den första migrationsministerportföljen någonsin i Finland. På köpet med det ansvaret kommer ohjälpligen mängder av ovett och påhopp. Men ansvaret måste bäras av någon - och i detta fall är det sfp:s historiska uppdrag att göra det. Snabbvinster finns det inte att hämta på detta politikområde. Men jag är övertygad om att historieskrivningen kommer att visa att valperioden 2007-11 blev en vattendelare i den blåvita utlänningspolitiken. Astrid gör pionjärarbete. Isen lossnar - om vi låter den lossna.

Kanske kunde det förresten ha blivit en och annan snabbvinst ifall de förslag till mera rerurser för Migri (det förra utlänningsverket) eller kommuneras flyktingmottagning som Thors föreslagit skulle ha fått tillräckligt stöd i regeringen redan 2007-08? Nu är det för sent att gå upp tidigt för dem, som yrvaket pekar på långa köer av asylsökande och undrar vad de månne kan bero på.

På torsdagen undertecknade partiledarna appellen mot rasism som sfp initierat. Alla partier utom ett ansåg att appellen fyller sin funktion och att den tagits fram i en öppen och växelverkande process där alla kunnat påverka texten. Sannfinländarna vägrade skriva på den med motiveringar som inte är av denna världen. Förvirringen blir inte mindre av att också Helsingin Sanomat, som inte ens skrev om undertecknandet i fredagens tidning, tycks anse att appellen närmast motverkar sitt ursprungliga syfte och att den bara kanske (”ehkä”) var skriven i goda avsikter.


Hoppsan! Vad skall dra för slutsatser av detta? Hemska tanke: Var initiativtagaren till appellen helt enkelt fel parti?


(Kursivoinnit ja lihavoinnit minun.)
RKP:n puheenjohtaja siis myöntää ihan itse, että RKP on multikulti-ideologian etujoukko, marxisti-leninistinen avantgarde, kansan yläpuolelle asettuva arrogantti klikki, kansaa vastaan taisteleva, kansaa terrorisoiva, kansaa aivopesevä, kansaa ylhäältäpäin hallitseva bolshevistinen, oligarkkinen juntta.
Sitähän se tarkoittaa, kun RKP:n puheenjohtaja sanoo RKP:n yrittäneen jopa vuosikymmenien ajan "rikkoa jäätä" ulkomaalaispolitiikassa ja "levittää valoa pimeisiin metsiin". RKP katsoo olevansa edistyksellinen eliitti, jonka tehtävänä on valistaa tyhmää suomalaisrahvasta antamalla sille suvaitsevuuskasvatusta ja tuomalla Suomeen satojatuhansia kehitysmaalaisia.

torstaina, huhtikuuta 30, 2009

Halla-aho, Soini, persut, eurovaalit




Yhdyn tähän hommaforumilla esitettyyn analyysiin:



Se näistä vaaleista. Voi paska.
Sanna voitti sittenkin.
Sanon heti alkuun että mielestäni Halla-aholla oli täysi oikeus kieltäytyä ehdokkuudesta. Jussi ei koskaan luvannut ryhtyvänsä edustajaehdokkaaksi, eikä hänen tarvitse sitä edes perustella - riittää ettei huvittanut. Ja uskon että paineita on ollut tarpeeksi muutenkin, ja nyt vielä tulee kritiikkiä niskaan.


Mielestäni Soini teki pahimman mokan, itselleen ja Hommalle - ja myös Suomelle. Eli ehkä suurin syy kuitenkin on Soinin, ja Jussin vain piti toimia parhaan käsityksensä mukaan.


Kiitos Jussi Halla-aholle kaiken tämän aloittamisesta ja ehdottomasta keulahahmon roolista tähän asti. Ymmärrän hyvin että se on ollut raskasta ja henkilökohtaisten tavoitteiden puolelta toissijaista. Olet kuitenkin ollut terävin kynämme, ehdottomasti, ja siksi sinulla on ollut painoarvoa käsittämättömän paljon. Ymmärrän että piti tehdä niinkuin tuntui parhaalta. Ja Brysselissä olo kaukana perheestä olisi ollut myös rasite...

Mutta uskon myöskin tämä olleen virhe. Miksi Homma kytkettiin ja miellettiin Perussuomalaisten hommaksi? Ja miksi sitouduttiin nyt yhteen puolueeseen, yhdeksi harmaaksi edustajaksi muiden joukkoon? Jussi Halla-ahon vahvuus on ollut juurikin terävä kynä ja kyky saada tunteita pintaan kaikissa osapuolissa ja laajalta alueelta. Ja näkyvyys oli taattu. Ja silti armottomilla faktoilla, eikä (oikeasti) voi syyttää populismista.

Nyt alistuttiin Soinille, ja vieläpä ilman mitään takuita minkäänlaisesta tuesta. Soinille joka loukkasi suurta osaa potentiaalisia äänestäjiään ja torppasi itseltäänkin valtavan äänisaaliin. Tuolta pohjalta on aika ilmiselvää että Soinille on luvattu taivaspaikkaa jos JH-a torpataan. Ja jos Jussi ei itse tässä 1600 viestin ketjussa olisi kieltänyt, niin melkein tulisi mieleeni että hänellekin on kaupattu jotain tuota päätöstä vastaan. (Oikeastaan vielä uskomattomampaa että ei kaupattu mitään konkreettista ja silti
antauduttiin)

Hommalaisten pettymys tulee siitä että kerrankin oli tunne siitä että pääsee vaikuttamaan. Eikö näiden pitänyt olla hauskimmat vaalit ikinä? Missä se hauskuus nyt on? Ei kyse ole työmäärän menettämisestä - useimmille meistä se oli kevyt. Vaan siitä että nyt piti olla kansannousun tunnelmaa ja vahva lähtö uuteen demokratiaan jossa EI kummarrella puoluepomoille ja -byrokratialle, vaan kansa haluaa ja se näkyy. Nyt ei ole sellaisia vaihtoehtoja EU-vaaleissa. Joko tuet jotain taas-samanlaista-puoluetta tai äänestät kirkkoveneellä.

Mitä tarkoittaa se puhe täällä siitä että kannattajakorteilla saavutettiin sittenkin jotain? Että se oli voimannäyttö? En minä ainakaan oppinut "järjestäytymään" tai "politikoimaan". Kirjekuoria olen aiemminkin osannut kirjoittaa ja nuolla kiinni. Mitä hattivittua tekee 3700 kannattajakortilla? Ketä se kiinnostaa kun sen takana ei ole muuta substanssia? Päinvastoin Sanna Ukkola pääsee kirjoittamaan että "Jussi Halla-aho sai vain 5% tarvitsemistaan kannattajista ja jänisti".

Keräys oli toki voimannäyttö siinä mielessä että se oli valtavan hieno ponnistus! Ja miten nopeasti! Mutta lopputuloksena se ei hetkauta poliittisia päättäjiä ja puolueiden puheenjohtaja sen vertaa. 4000 ääntä ei riitä edes kunniamainintaan puolueiden EU-äänestysluvuissa.

Noiden kannattajakorttien takana ollut 40 000-70 000 ääntä (jollei jopa läpipääsy) olisi jo saattanut kiinnostaa. En todellakaan usko Soinin väitettä että kannattajakortit olisivat mikään syy jättää ehdokas pois. Jos Soini olisi JH-a:n hyväksynyt, niin KD+PS olisi saattanut saada kolme ehdokasta; Jussin, Soinin ja Sarin.

Mitä sitten Sampo Terhon kanssa tehdään? Hommasta saadaan "testamentattua" ääniä ehkä 1500-3000. Tämän Soini hulauttaa alas edes nielemättä. Ja tuulettaa kuinka PS on niin kova, niin kova. Ainoat vaihtoehdot nyt protestoida olisivat: A) tiputtaa PS:n kannatusta useilla prosenttiyksiköillä, tai B) saada Terho Soinin ohi. Ei tule tapahtumaan, varsinkin kun nyt ääniä jo testamentataan. Ei-hommalaiset nuivat eivät tiedä kunnolla tapahtumia, eivätkä varsinkaan edes tiedä Sampo Terhon olemassaolosta - tai miellä häntä näkyväksi, piikikkääksi ja rohkeaksi nuivaksi.

Ja sitten minun suurin ongelmani tämän asian osalta: Miksi Soinia pitäisi PALKITA siitä että hän potkii maahanmuuttokriittisiä? Alkeelliseen eläinten opettamiseen kuuluu varmistaa että palkinto ja rangaistus toimivat oikein päin. Homman piti olla kansannousu, jossa kansanliike saa perinteisiin poliitikoihin tutinaa ja vipinää. Nyt palkitaan siitä että he näyttävät meille persettä? On totta että se PS:ää vastaan paneminen voisi viedä ääniä esim sellaiselta mainiolta mieheltä kuin Sampo Terho, mutta toisaalta jos Terhon kannatus ei onnistu, niin miksi Soini tai muukaan PS reagoisi jatkossakaan maahanmuuttajiin tai kriitikoihin?

No, toisaalta olen idealisti, ehkä jopa naivi sellainen, ja voi olla että olisi ollut illuusio kuvitella voivansa vaikuttaa.

Jussi kysyi itse että mitä sitten vaikka hän saisi miljoona ääntä? No, sanoisin että miljoonalla äänellä meillä olisi MONTA puoluetta tarjoamassa Jussille välittömästi korkea-arvoista paikkaa ja ministerinsalkkua. Ja oikeuden nimetä omia ehdokkaitaan rinnalleen. Jos Jussi saisi 100 000 ääntä (joka olisi jo ollut mahdollinen) niin alkaisi päitä kääntymään, ja taaskin tarjottaisiin paikkoja. Ja sama toteutuu vielä silläkin että Jussi saisi 30-70 000 ääntä kuten vähintään olisi voinut kuvitella. Sampo Terho ei saa (Homma- ja maahanmuuttokriittisyyttään) tuosta osasta edes 3000:tta, vaikka muuten voi jotain saada. Päitä olisi kääntynyt. Nyt vain todetaan puolueiden
taistelukentällä että Soini hoiti kiusallisen asian voitokseen, ja ansaitsee palkintonsa. Kyllä Soini olisi joutunut EK-vaaleissa ottamaan itsensä ohittajan ehdokkaaksi.

Kaksi vuotta EK-vaaleihin on pitkä aika. Nyt ainakin ensi alkuun meillä on nyt sitten radiohiljaisuus. Median ei tarvitse enää huomioida änkyröitä maahanmuuttokriittisiä, se ei enää ole kansannousu. JH-a:lla on vieläkin terävä kynä hallussaan, ja sitä kautta Scripta tulee pitämään lippua ylhäällä, mutta kansa väsyy kahdessa vuodessa. Se kiusallinen keulahahmorooli olisi ollut heiluttaa lippua komeasti julisteessa, mutta nyt odotettiin muiden PS-ehdokkaiden rivistöä ja sulauduttiin siihen. Jos sitäkään, jos Soiniin voi luottaa edes sen vertaa. Rauta. Kuuma.

Nyt ainoa syy äänestää näissä vaaleissa on siis oikeastaan: vastustaa RKP:tä. Nyt on äänestettävä niin paljon että RKP:n kannatuksen lasku riittää poistamaan heiltä paikan. Se on edes jonkinlainen palaute RKP:n maahanmuuttopolitiikasta. Oikeastaan minulla on suuri kiusaus äänestää Essayahia (vaikka olenkin raivomielinen ateisti ja inhoan KD:a), jos vaikka kävisi niin että KD+PS saisi vain yhden paikan, ja olisi mahdollista että se olisi Sari eikä Timo.

Muita innostavia mutta kannattavia ehdokkaita ei ole, ja puolueita on vaikea tässä vaalissa yrittää. Kirkkovene tai Jussi Halla-aho on myös mielessä, jos vaikka kuriositeettinä ilmoittaisivat kuinka monta ääntä sallittujen ulkopuolelta sai. Joskus paikallislehdissä kertovat Asterixin ja Aku Ankan äänet.
Kansannousu siis tyssäsi rantahietikkoon. Puolueiden puheenjohtajat hengähtävät helpotuksesta ja jatkavat arkeansa.

Homma hommailee nyt jotain muuta vähän aikaa, ja vauhtia saadaan hakea aika monen kynän heilautuksen kautta. Jussi on nyt PS:ten, ja muita nimiä tarvitaan kartalle muihin paikkoihin.


Minäkään en missään nimessä haluaisi antaa Soinille sellaista signaalia, että hänen sikailunsa ehdokasasettelussa ei vaikuttanut puolueen äänisaldoon negatiivisesti.







En kuitenkaan harkitse kirkkoveneen äänestämistä. En ole kertaakaan jättänyt äänestämättä yksissäkään vaaleissa, joissa minulla on ollut äänioikeus. Jotain tahoa täytyy äänestää ihan vain siksi, että äänestämättä jättäminen on ääni muiden äänestäjien mielipiteitä edustavalle otokselle. Tällainen äänestäjäkuntaa edustava otos sisältää varsin paljon äärivasemmistoa ja monikulttuurisuusfanaatikkoja, joten on äänestettävä ketä tahansa muuta heidän suhteellisen ääniosuutensa vähentämiseksi.

Toivon tosiaan, että RKP tippuu europarlamentista. Aiemmin pidin itsestäänselvänä, että RKP ei voi millään saada yhtä paikkaa kolmestatoista. Se ei ehkä kuitenkaan ole aivan väistämätöntä, koska eurovaaleissa puolueiden suhteelliset kannatusosuudet voivat poiketa paljonkin eduskuntavaalituloksista eurovaalien merkittävästi matalamman äänestysasteen vuoksi.


Toivon tietysti myös Vasemmistoliiton jäävän ilman paikkaa.


Voisin äänestää melkein mitä tahansa muuta puoluetta kuin RKP:tä, Vasemmistoliittoa tai Vihreitä vähentääkseni näiden kolmen puolueen suhteellista ääniosuutta.

Persuja tai Kristillisdemokraatteja en katso voivani äänestää, koska en halua palkita heitä Halla-ahon jättämisestä pois ehdokaslistalta. En halua myöskään palkita Halla-ahon rintamakarkuruutta äänestämällä Halla-ahon suosittelemaa Sampo Terhoa.


Sitä paitsi ääni Terholle on ääni Soinille, koska persujen kokonaisäänimäärä esitetään mediassa kuitenkin Soinin ansiona. Soini on valtaeliitin sylikoira, jota valtamedia kehuu tukahduttaakseen todellista maahanmuuttokritiikkiä. Soinin nuoleskelu mediassa on nähtävä tätä taustaa vasten.


Soini pelaa kaksilla korteilla: Soini luulee voivansa saada maahanmuuttokriittisten kansalaisten äänet teeskentelemällä maahanmuuttokriitikkoa, mutta samaan aikaan Soini mielistelee monikulttuurisuusideologiaa kannattavaa valtaeliittiä ja valtamediaa iskemällä puukkoa selkään Halla-ahon kaltaisille todellisille maahanmuuttokriitikoille.


Kieltäytymällä ehdokkuudesta Halla-aho kiittää Soinia siitä, että Soini iski hänelle puukon selkään.






Kieltäytymällä ehdokkuudesta Halla-aho myös ärsyttää kannattajiaan ja näyttäytyy rintamakarkurina, pelkurina, periksiantajana, tyhjänpuhujana, arkajalkana, kotonakyhjöttäjänä. Halla-ahon ratkaisusta syntyy vaikutelma, että Mika Illman, Johanna Suurpää, Tuija Brax, Päivi Lipponen, Astrid Thors, Stefan Wallin jne. ovat onnistuneet tavoitteessaan eli maahanmuuttokritiikin tukahduttamisessa.


Meidän on näytettävä, että näin ei ole.


Nyt tarvitaan jääkäriliikkeen henkeä.



Kun painui päät muun kansan, maan, me jääkärit uskoimme yhä.

Oli rinnassa yö, tuhat tuskaa, vaan yks aatos ylpeä, pyhä:

Me nousemme kostona Kullervon, soma on sodan kohtalot koittaa,

:,: satu uusi nyt Suomessa syntyvä on, se kasvaa, se ryntää, se voittaa. :,:




perjantaina, maaliskuuta 20, 2009

RKP:n puoluesihteeri: Persut eivät voi ottaa Halla-ahoa ehdokkaakseen

Pravda på svenska:





Appell stoppar Halla-ahos EU-kandidatur?

Publicerad: 19/03 20:00 ›uppdaterad: 19/03 20:00

Sannfinländarna kommer inte att kunna ställa upp Jussi Halla-aho i EU-valet efter att Timo Soini undertecknat den antirasistiska appell som skrivs ihop som bäst.


Det är SFP:s partisekreterare Ulla Achrén som håller i projektet som ska utmynna i att alla riksdagspartierspartiledare skriver på en antirasistisk appell inför EU-valet.

– Vi är inte oense om själva innehållet. Men det är många som ska ta ställning så finslipningarna tar tid, säger Achrén.

Det var efter att statsminister Matti Vanhanen (C) i en intervju för Hbl (14.1) kraftigt tog avstånd från rasism och invandrarfientlighet som kulturminister Stefan Wallin (SFP) hakade på och föreslog att alla partier inför EU-valet förbinder sig till att rensa ut alla former av xenofobi ur valkampanjen.

Inget parti kunde säga nej till Wallins initiativ. Man funderade på att damma av det antirasistiska avtal från 1998 som alla partier godkänt, där undertecknarna vägrar uttrycka, publicera och tillåta att det sprids åsikter som underblåser eller kan antas underblåsa fördomar och antipatier på grund av ras eller etniskt ursprung.

De förbinder sig också att ingripa kraftigt om så sker. Alla dåvarande partiledare undertecknade avtalet. Den enda som fortfarande sitter kvar är Sannfinländarnas Timo Soini.

– Vi har skrivit en ny text, men den är nog lika förpliktande som avtalet från 1998. Partierna förbinder sig att ingripa mot allt sådant som kan bedömas vara invandrarfientligt, bedömer Achrén.

Så hur går det med Jussi Halla-ahos kandidatur om Timo Soini skriver på avtalet?

– Då kan Sannfinländarna inte ha Halla-aho på sin lista. Det är helt klart, det är nolltolerans som gäller.

Jussi Halla-aho invaldes på hösten i Helsingfors stadsfullmäktige som obunden från
Sannfinländarnas lista och vill kandidera för Sannfinländarna i EU-valet.

Halla-aho har gjort sig känd för sina skriverier om det mångkulturella samhällets förkastlighet. Som bäst pågår en namninsamling för att få honom uppställd i valet ifall Sannfinländarna inte nominerar honom.

MARIANNE LYDÉN
09-1253 346, marianne.lyden@hbl.fi




(Kursivoinnit ja lihavoinnit minun.)




Epäselvää tässä on vain se, tulkitsevatko pers-puoluehallituksen jäsenet tuota "rasisminvastaista sopimusta" samalla tavalla kuin RKP:n puoluesihteeri.
En lainkaan ihmettelisi, vaikka heidän tulkintansa olisi täsmälleen sama. Pers-puoluehallitus on nimittäin käyttäytynyt europarlamenttivaalien ehdokasasettelussa niin omituisesti, että taustalla täytyy olla jotain tämäntapaista kafkamaista vehkeilyä.

P.S. Yksi pers-puoluehallituksen jäsen ei ole ilmoittanut sähköpostiosoitetta puolueen kotisivuille. Voitte kysyä häneltä puhelimitse tai paperikirjeitse, miten joku työikäinen, Suomessa asuva oikeustoimikelpoinen Suomen kansalainen katsoo voivansa olla ilman sähköpostia vielä vuonna 2009:

Lasse Lehtinen
Asematie 4 E 20, 69100 KANNUS
Puh: 0500-704 956

Muille puoluehallituksen jäsenille voitte lähettää sähköpostia kysyäksenne, tulkitsevatko he tuota eduskuntapuolueiden välistä sopimusta "ulkomaalaisvastaisuuteen puuttumisesta" samalla tavalla kuin RKP:n puoluesihteeri.



torstaina, helmikuuta 26, 2009

Nyt hyväksytty ulkomaalaislaki ohjaa koko Euroopan maahanmuuttotulvat Suomeen

Veli-Pekka Kortelainen:

Laki takaa työ- ja oleskeluluvan jokaiselle kolmannen maailman ihmiselle, joka viitsii tänne asti vaivautua.


Tämä on juuri se asia, jota olen itse yrittänyt rautalangasta vääntää tuota lakia koskevassa keskustelussa. Tämä pointti ei vain tunnu menevän jakeluun. Tämä laki merkitsee de facto kaikkien maahanmuuton rajoitusten poistamista kehitysmaiden kansalaisilta. Yleensä kukaan ei kannata täysin rajoittamatonta maahanmuuttoa. Sitä tämä laki kuitenkin todellisuudessa merkitsee.

Veli-Pekka Kortelainen:

Suomesta tulee nyt avoin portti jokaiselle Eurooppaan pyrkivälle ihmiselle, erityisesti laittomalle maahanmuutolle, tilanteessa jossa kaikki muut Euroopan maat ovat kiristäneet tai kiristämässä maahanmuuttolakejaan. Tämä lienee varsin kiva uutinen laittomille pakolaisille ja ihmissalakuljettajille. Eurooppaan tuleva laiton siirtolaisvirta kääntyy siis Suomeen.


Tätä tämän lain vastustajat ovat yrittäneet selittää. Yksikään Keskustan, Kokoomuksen, SDP:n, Vasemmistoliiton, Vihreiden, RKP:n tai Kristillisdemokraattien kansanedustaja ei kuitenkaan ymmärtänyt tätä.

Suomalaiselle yhteiskunnalle tämä on vähemmän kiva uutinen näin massiivisen laman alla, kun kotimainen työttömyys tulee muutenkin räjähtämään käsiin, julkinen terveydenhuolto vinkuu kuolintuskissaan ja eläkejärjestelmä vetää viimeisillään.


Tämän pitäisi olla itsestään selvää jokaiselle suomalaiselle, joka on lukenut sanomalehtiä tai katsonut tv-uutisia vuoden sisällä.Keskustan eduskuntaryhmässä ei tunnu yhtäkään tuollaista ihmistä olevan. Yksikään Keskustan, Kokoomuksen, SDP:n, Vasemmistoliiton, Vihreiden, RKP:n tai Kristillisdemokraattien kansanedustaja ei nimittäin näytä ollenkaan tajuavan, että Suomessa on lama.

keskiviikkona, helmikuuta 11, 2009

RKP haluaa kriminalisoida bloggaamisen

RKP:n puoluesihteeri Ulla Achrén loihe lausumaan:

den 9 februari 2009
Bort med anonyma kommentarer på webben
Det är helt oacceptabelt med anonyma insändare eller kommentarer på webben.
Vill en person smutskasta, lovsjunga eller kritisera en politiker, ett parti eller ett fenomen, måste personen ha mod att identifiera sig, att berätta vem hon/han är.
Jag hoppas och s.g.s. kräver att medierna i fortsättningen förutsätter att alla insändare och kommentarer också på webben är försedda med skribentens namn.
Upplagd av Ulla Achrén

Postaukseen tuli tällaisia kommentteja:

14 kommentarer:


Anonym sa...
Hoppsan man kunde ju tro att det viktiga för en politiker var vilka tankar och åsikter det finns i sammhället INTE VEM som har dem ...
9/2/09 13:01

Tapio Laasonen sa...
Tvärtom är det i högsta grad viktigt att åsikter får komma fram, oavsett vem som har dem. Speciellt politik måste handla om vad folk tycker och tänker, inte vad som är politiskt korrekt.
9/2/09 13:53
Anonym sa...
Mitt förtroende för SFP är nu för evigt slut. Bara för den goda sakens skull lägger jag mig som Anonym här fast jag oftast faktiskt brukar identifiera mig.
9/2/09 14:08

Anonym sa...
Hoppas åtminstone att alla som kommenterar detta är anonyma! :)
9/2/09 14:12

Anonym sa...

Jag hoppas och s.g.s. kräver att politiker i fortsättningen respekterar pressfriheten.

9/2/09 14:29


Anonym sa...
Rena storhetsvansinnet, håll i hatten! Nu vill sfp sensurera hela webben, HaHa haa
9/2/09 14:49

Anonym sa...
Det är för sent att börja införa något sådant koncept som icke-anonymt på webben nu :) Det är bara att åka bakåt i tiden till när ARPANET uppfanns och rätta denna hemskhet!!
9/2/09 14:54

Anonym sa...

Vi på FRA har koll på er. Bara så ni vet.

9/2/09 14:58


klingstedt sa...
En aning starkt uttryckt? Jag tycker det är faschinerande att följa med dom anonyma nätdebatterna. Visst är det lite skrämmande att se vilka hemskheter folk ger uttryck för, men det tycks höra nätkulturen till att hatet dyker upp då och då.
Smutskastningen mot Stefan och erat parti är ändå ingenting mot flocken av gamar som samlas då Hesari skriver om flyktingpolitik, och islamofobin får flöda fritt - och anonymt.
9/2/09 15:10

Tapio Laasonen sa...

Man måste ju fråga sig vad som är mera angeläget: Att folk för fram sina åsikter - sunda som osunda - och dom därigenom kan bearbetas, eller att man genom identifieringstvång hyschar ner allt misshagligt som ändå finns där?

Visst kan man sminka bort acne, men inte mår huden bättre för
det.

9/2/09 15:25


Anonym sa...

Ulla,

Miten ajattelit kiellon toteutettavaksi käytännössä. Minkälaisia toimia se vaatisi.

Itse olen tuuminut, että anonyymikirjoittelussa tulee olla vieläkin asiallisempi kuin nimellä kirjoitettaessa uskottavuuden saavuttamiseksi.

ACC

9/2/09 16:52


Anonym sa...

HALLLLOOOOO,

Tur att man kan skriva anonymt på dina blogsidor!!
-Anonymous...

9/2/09 17:03


Anonym sa...

Ainut ero on että suomalaiset keskustelut muuttavat ulkomaalaisille palvelimille ja niin menevät rahatkin. Eikä pankin tunnistukset käsittääkseni ole mitään ilmaisia, vaan useita satoja euroja kuukaudessa jolloin pienemmät sivustot jäävät ilman keskusteluja tai sitten on pakko muuttaa sivustot ulkomaalaiselle palvelimelle vaikka osoite pysyy samana. Ainut ero on että Suomen laki ei vaan yletä sinne niin tunnistautumisessa kuin rikoksenkaan tapauksessa.

Joten mitä loppupelissä saavutetaan ?

9/2/09 17:29



Mikko Ellilä sa...

http://www.vihrealanka.fi/uutiset/rkp-vaatii-nimettoman-nettikeskustelun-kieltamista

Ruotsalaisen kansanpuolueen puoluesihteeri Ulla Achrén vaatii blogissaan anonyymien nettikommenttien kieltämistä. Taustalla on se, että Hufvudstadsbladetin nettisivuilla on viime päivinä keskusteltu Rkp:stä kriittiseen sävyyn.

Keskustelu virisi, kun helsinkiläinen Magnus Ehrnrooth vetäytyi lauantaina Rkp:n eurovaaliehdokkuudesta. Ehrnrooth tuo Suomeen viiniä ja myy sitä yksityisasiakkaille ilman lupaa.

Kun asia kävi ilmi, puoluesihteeri Achrén ja Ehrnrooth kävivät keskustelun, jonka tuloksena Ehrnrooth veti ehdokkuutensa pois. Hän soimasi tiedotteessaan Alkon monopolista johtuvaa suomalaista kieltolakia, joka estää aidon eurooppalaistumisen.

Hufvudstadsbladetin verkkokeskustelussa asiaa puitiin railakkaasti. Esimerkiksi Rkp:n puoluejohtoa kehotettiin eroamaan. Rkp:ssa heräsi epäily siitä, että joku puolueen sisäpiiriläinen vuotaa tietoja lehdistölle.

9/2/09 18:01


Nämä kommentit saatuaan Ulla Achrén deletoi kaikki hänelle tulleet kommentit ja kielsi kommentoinnin jatkossa kokonaan.


Tällainen on RKP:n käsitys poliittisesta keskustelusta.


Koko ehdotus anonyymin internetkirjoittelun kieltämisestä eli käytännössä bloggaamisen kriminalisoinnista - useimmat bloggajathan ovat anonyymejä - perustui RKP:n puoluesihteerin halukkuuteen kieltää ihmisiä kritisoimasta RKP:n toimintaa europarlamenttivaalien ehdokasasettelussa.



RKP:n puoluesihteeri ei siis kestä minkäänlaista kritiikkiä.



Niinpä hänen selkäydinreaktionsa kaikkeen kritiikkiin on neuvostotyylinen vaatimus kaiken kritiikin kriminalisoinnista.



Sairasta.



Tuollaisilla ihmisillä ei pitäisi olla mitään asiaa politiikkaan.